מיתוג מאוייר

שושי נוה- פסיכותרפיה

תהליך למיתוג עסק הוא תמיד מסקרן.

לאן תוביל אותנו הדרך.

הוא מתחיל ברשימת שאלות על מנת להבין לאיזה קהל יעד העסק פונה?

מה המסר שהוא רוצה להעביר?

אני אוהבת אסוציאציות פתוחות ופרועות ללא סינון.

לאט לאט ממקדים את החשיבה ומדייקים. יש במעמד הזה צורך באמונה וביכולת להרפות מדברים שלא משרתים אותנו. 

זה תהליך אישי ומורכב, של קשב ורגש, כי בסופו של דבר הוא מהווה פנים לעסק אישי.

האיור שלי הוא סוג של סיפור, גם כשמדובר באלמנטים בודדים. 

או כמו ששושי כתבה על התהליך הזה-

'תהליך יצירת לוגו הוא תהליך מאד אישי שמשקף את האני מאמין המקצועי והאופן בו אני מתבוננת על התהליך הטיפולי. 

יונת ידעה לשאול את השאלות הנכונות, לזרום עמי בזרם האסוציאציות החופשיות שעלו ולדייק אותי'. 

היו סקיצות שהונחו בצד הדרך, כי הן פחות שירתו אותנו, ועם המגדלור שליווה אותנו, מצאנו בין הגלים והחתירה אל האור, את הרוח הנכונה לבטא את המסר. ♥